Benvinguts!
Benvinguts!
Previous
Next

Benvinguts!

Benvinguts al Barcelona Open Banc Sabadell 2021 – 68è Trofeu Conde de Godó, una edició del Torneig en la qual, a més de veure i gaudir del tennis del més alt nivell internacional, el Reial Club de Tennis Barcelona – 1899 ofereix a tots els seus Socis i Sòcies serveis, espais, actes i activitats exclusives per tal que aquest sigui el Torneig del Soci / el Godó del Soci.

Espais exclusius

Zona socis
Llotja Pista Rafa Nadal
.
La Casa Club i el Restaurant de l'RCTB-1899​
La Casa Club i el Restaurant de l'RCTB-1899​
Previous
Next

La Casa Club i el Restaurant de l'RCTB-1899

Són zones d’ús reservat per als Socis de l’RCTB-1899. El Punt d’Atenció al Soci, situat en l’entrada de la Casa Club, és on els Socis poden dirigir-se per a preguntar i consultar tots els seus dubtes. Allà hi trobaran també els quadres de joc del Torneig i l’ordre dels partits de la jornada, així com altra informació de l’esdeveniment que pugui ser del seu interès.

El Restaurant de l’RCTB-1899 continuarà oferint els seus serveis durant aquests dies, de forma exclusiva per als Socis i els seus convidats, respectant en tot moment les normatives i restriccions Covid-19. Per qualsevol informació i reserves s’ha de trucar al 93 203 69 86. En aquest link, també es poden informar de l’oferta gastronòmica del Restaurant de l’RCTB-1899 durant aquests dies, en els quals elaborarà un menú dinàmic.

Copa de Cava Gramona de benvinguda: Durant els 9 dies de Torneig, el Socis/es que assisteixin a dinar al Restaurant del Club, serán convidats a una copa de Cava Gramona.

Aforament del 30% a la Casa Club:  Seguint les instruccions de les autoritats sanitàries, hem de ser molt curosos amb l’aforament de la Casa Club, establert en un màxim del 30%, ja que es tracta d’un espai tancat en el qual els nostres socis/es hauran de romandre el menor temps possible per garantir la salut i la seguretat de tots.

Tots els socis podran accedir a la Casa Club mostrant el seu carnet de soci a l’entrada, acompanyats de màxim un convidat per soci.

Sabem que en altres edicions la Casa Club és un lloc de reunió i trobada, però donades les circumstàncies actuals de la pandèmia, hem de procurar ser molt cutelosos.

Restaurant d'Hospitalitat

Amb l’objectiu que els nostres socis puguin gaudir amb les seves famílies i amics del nou restaurant d’Hospitalitat del Barcelona Open Banc Sabadell – Trofeu Conde de Godó, gestionat per ASPIC, situat a la carpa dels patrocinadors, s’han obert les reserves als socis perquè puguin dinar el dissabte 17 d’abril i diumenge 18 d’abril, durant la disputa de la fase prèvia del torneig.

El preu pactat amb l’empresa responsable del càtering és de 80€ el menú i es podrà fer una reserva per soci d’una taula d’entre 2 i 6 persones. Per reservar una taula de 5 o 6 persones hauran de ser de la mateixa bombolla de convivència. Si no, hauran de ser en 2 taules diferents amb distància de seguretat.

La reserva s’ha de fer a través de la següent adreça de correu electrònic: restauranteprevias.hospitalidad@barcelonaopenbancsabadell.com. S’ha d’indicar el nom i cognoms, el seu número de soci i un número de telèfon de contacte. En cas de no poder fer ús d’ella, caldrà comunicar-ho amb 48 hores d’antelació, ja que en cas contrari es cobrarà un 50% de l’import de la reserva. L’horari de reserva serà únic, a les 14.00h, i s’atendran les reserves fins a omplir la capacitat total del Restaurant mantenint escrupolosament el protocol Covid-19 de distància, neteja i capacitat de comensals.

L’accés al restaurant per aquells comensals que no tinguin entrada al torneig serà per la porta del pàdel, al carrer Bosch i Gimpera.

Accés a la Llotja Presidencial de la Pista Rafa Nadal

El dissabte i diumenge de prèvies (17 i 18 d’abril), els socis que vulguin accedir a la llotja podran fer-ho presentant l’entrada de dia i el carnet de soci. Es podrà accedir en funció de l’aforament disponible. 


Un Godó sense Village

En l’edició 2021, malauradament el Torneig no podrà comptar amb el tradicional Village degut a les restriccions de la Covid-19.

Únicament es destinarà un espai de restauració exclusiu per a convidats del Torneig, patrocinadors i autoritats, al qual no tindran accés els socis.

Confiem que en la propera edició puguem recuperar aquest espai emblemàtic de Godó, punt de trobada i espai social per excel·lència al llarg de la celebració del Torneig.


Parking de bicicletes

Durant els dies de Torneig, s’habilitarà un espai al pàrking dels Caputxins per tal de poder estacionar bicicletes. Serà una zona exclusiva per als socis i sòcies i serà un servei gratuït.

Informació entrades

Entrades i packs
Entrades i packs
Previous
Next

Tot el que has de saber per adquirir entrades

Les entrades del 2020 són vàlides pel 2021?

Les entrades del 2020 no son vàlides pel 2021. Seran vàlides pel 2022 en les mateixes condicions o es pot demanar el seu reemborsament.

Per què s’ha pres aquesta decisió?
Perquè només tenim un 13% d’aforament respecte a anys anteriors (un màxim de 1.000 entrades diàries) i era impossible reubicar a totes les persones que tenien entrada. Creiem que el més just és passar-les totes al 2022 i establir un sistema nou de ticketing per a l’aforament de 2021.

Per què no hi ha llotges per als socis?

Perquè el poc aforament que hi ha de llotges s’ha reservat per a patrocinadors i VIPs. Per la viabilitat del torneig és molt important seguir comptant amb el suport de tots els patrocinadors, que aquest any no comptaran ni amb el Village ni amb el Fan Boulevard. En un any normal, els ingressos per patrocini són un 70%, mentre que aquest any seran del 90%.

I els socis que tenien llotges o abonaments i no van sol·licitar el reemborsament?
Es passen automàticament al 2022.
Pel 2021, podran optar a un dels 3 packs que hem elaborat, podent accedir 2 o 3 jornades al Torneig. Els que tenien una llotja podran tenir 6 entrades per a 2 o 3 jornades al torneig. Els que tenien abonament, podran tenir entrada per a 2 o 3 jornades, segons el pack que escullin.

  • Pack 1: entrades pel dimecres i diumenge.
  • Pack 2: entrades pel dijous i dissabte.
  • Pack 3: entrades pel dilluns, dimarts i divendres.

I si no els encaixa cap pack, no es poden canviar els dies?
No, són packs ja establerts perquè el repartiment sigui equitatiu i que tots els socis que tenien llotja o abonament accedeixin o bé a quarts de final, o bé a les semifinals o bé a la final. Són packs fixes, no intercanviables.

Com s’han d’escollir els packs?
Enviant un correu electrònic o trucant a l’Oficina d’Atenció al Soci, indicant nom i cognoms, número de soci i el pack escollit. Una vegada assignats els packs, a la mateixa Oficina d’Atenció al Soci s’entregaran les entrades.

I si hi ha molta demanda d’un mateix pack?
Si els packs no es reparteixen de forma equitativa, es farà un sorteig i s’assignaran els packs per sorteig, comunicant a cada soci quin pack li ha tocat. Una vegada comunicat, pot escollir comprar aquest pack o alliberar-lo, però no podrà canviar la seva assignació. 

Quantes entrades hi ha disponibles pels socis?
Del total de 9.000 entrades per a tot el Torneig (1.000 per dia) un 30% és per als socis, això són 300 entrades diàries, és a dir un total de 3.100 entrades en tot el Torneig. A les Qualys, un 85% de l’aforament és pels socis. En anys anteriors, els tickets destinats als socis eren un 5% i aquest any seran d’un 33%.

I quantes entrades pot comprar cada soci?
Un màxim de 2 entrades per soci, ja siguin 2 pel mateix dia o 1 per a dues jornades diferents (sempre que hi hagi disponibilitat). En el procés de compra a través de OneBox, hauran d’introduir el seu DNI amb lletra per a identificar-se com a socis.
S’ha de tenir en compte que l’RCTB-1899 compta en l’actualitat amb 2.400 socis i el total d’entrades que hi ha per a tota la setmana és de 3.100. Aquesta reducció d’aforament afecta a tots els col·lectius: socis, patrocinadors i públic general.

Quins avantatges tenen els socis que tenien entrada i van conservar l’import?
Que tenen garantida la seva entrada pel 2022 (mantenint el preu i la ubicació) o poden demanar la devolució. I per aquest 2021 tenen prioritat de compra respecte al públic en general a través de OneBox, mantenint un 20% de descompte, a més a més de tenir 2 entrades gratuïtes assegurades per soci per la Qualy a recollir a l’Oficina d’Atenció al Soci.

I els socis que no van conservar les seves entrades?
En aquest 2021 tenen preferència de compra sobre el públic en general, també amb un 20% de descompte, a més a més de tenir 2 entrades gratuïtes per soci per la Qualy (fins a esgotar les existències).

Com funciona el sistema OneBox?
Un s’ha de connectar a la plataforma i escollir les localitats. Les entrades es compren de dos en dos i el client escull entre les localitats disponibles, tal com succeeix en altres esdeveniments com concerts, partits de futbol o espectacles. A partir del dia que es posen a la venda, el sistema va assignant entrades fins que s’esgoten.

Com es compren les entrades per a les Qualys?
(Pels socis que no tenen les entrades assegurades) A través de OneBox a cost zero introduïnt el DNI amb lletra que identifica el Soci, a partir del 9 d’abril i fins a esgotar les entrades disponibles.

Quines seran les mesures COVID-19?
Distribució de gel per als assistents, separació de 2 seients entre “bombolles” a la pista, boques d’entrada i sortida diferenciades, desinfecció de tot el recinte, control de temperatura en accessos, obligatorietat de l’ús de la mascareta, etc.

Dates de compra d’entrades:

Del 23 de març al 31 de març:

Selecció de packs dels socis que tenien llotges i abonaments.

Del 6 d’abril al 8 d’abril:

Pagament i recollida de packs a l’Oficina d’Atenció al Soci.

Del 9 d’abril al 13 d’abril

  • Els socis que tenien entrada de dia compren la seva entrada a OneBox.
  • S’inicia la venda d’entrades de Qualy a cost zero.
  • Els socis que no havien conservat l’import de les seves entrades compren a OneBox.
Més informació en aquest link.

A partir del 14 d’abril:

S’obre la guixeta al públic en general (100 entrades per dia).

Per comprar les teves entrades has de clicar aquí: 

COMPRA D’ENTRADES

Serveis als socis

Escola de Tennis i Pàdel
Outdoor Gym
Servei Wellness Center
Previous
Next

Escola de Tennis i Pàdel

Les escoles de Tennis i Pàdel modificaran la seva organització durant la celebració del Torneig per poder atendre gran part dels serveis habituals. Per a més informació, accedeixi al full d’organització aquí.

Acord d'utilització d'instal·lacions en altres Clubs Esportius

Els Socis podran seguir mantenint la seva activitat esportiva habitual en diferents clubs de la ciutat, arran dels acords que l’RCTB-1899 ha assolit amb els següents clubs amics: Real Club de Polo de Barcelona, Club Tennis Barcino, Club Esportiu Laietà i Club Tennis La Salut.

Els Socis podran seguir jugant a tennis i pàdel a les instal·lacions de tots quatre clubs amics. Es poden consultar la disponibilitat de dates, pistes i horaris accedint aquí.

Servei de Wellness Center i Outdoor Gym

El Servei d’Activitats Dirigides de l’RCTB-1899 no estarà disponible des del 15 al 28 d’abril (ambdós dies inclosos). A més, la zona de la Piscina, també estarà inhabilitada del dia 15 d’abril al 27 d’abril, ja que serà un espai especialment restringit i d’accés exclusiu pels jugadors del Torneig, que enguany, per les circumstàncies santàries, han de tenir una protecció especial i han d’estar aïllats en la seva “bombolla”.

Però durant els dies de Torneig, la Sala de Fitness es traslladarà a la Pista 19, on s’habilitarà un Outdoor Gym a partir del 13 d’abril fins el dia 28, al qual hi podran accedir els socis i socies presentant el carnet i fent reserva prèviament. L’aforament, com obliguen les restriccions sanitàries, serà restringit amb el percentatge que marquin les autoritats en cada moment. L’accés a aquest gimnàs a l’aire lliure serà pel C/Cavallers. L’horari de l’Outdoor Gym serà de 7h a 21h.

L’accés al Outdoor Gym serà sota reserva prèvia. Per sol·licitar plaça s’haura de fer a través de l’APP de MyWellness o enviant un correu a activitatsdirigides@rctb1899.es

Vestidors

Els vestidors masculí i femení seran d’ús exclusiu pels jugadors del Torneig, des del 15 d’abril fins a la seva conclusió, el diumenge 25 d’abril. Per aquest motiu, sol·licitem als Socis, que abans d’aquesta data, retirin de les taquilles els objectes personals que puguin necessitar. Recordem que durant els dies de Torneig no es podrà entrar a la Casa Club per utilizar els vestuaris, ni les taquilles ni les dutxes.

Perruqueria i estètica

Els serveis de perruqueria i estètica del vestidor femení es realitzaran exclusivament amb cita prèvia i tindran els següents horaris durant el Torneig:

Perruqueriade dilluns a divendres de 9.30 a 18.30h.
Dissabtes de 9.00h fins a les 14.00h.
Telèfon: 626 844 200 (Angela Manukyan).

Estètica: de dilluns a divendres de 9.30 a 18.30h.
Dissabtes de 9.00h fins a les 14.00h.
Telèfon: 932 06 35 83 (Mendee Navarro).

Servei de Fisiosalut

Només es realitzarà en cas d’urgència i es farà a la Sala d’Estètica, adjunta a la Perruqueria femenina. En cas de necessitar aquest servei s’ha d’avisar prèviament a Ramon Navarro, al telèfon: 626 428 983.

Espai de lleure

Per prevenció i precaució davant la situació epidemiològica, aquest any no estarà disponible l’espai de lleure per a nens/es durant el Torneig. 

Botiga

La venda de productes de tennis i pàdel, i el servei d’encordat gestionat per Roger Selga seguiran estant disponibles. Aquest any, però, degut a les restriccions sanitàries, els socis/es no tindran accés la botiga i s’haurà de trucar directament al Roger Selga per a qualsevol necessitat al telèfon 607 661 205.